woensdag 9 december 2009

Alain Clark is te druk om te trouwen

Alain Clark zou op 1 juni 2009 met zijn zwangere vriendin Reva Beek trouwen, maar omdat de zanger het te druk heeft werd het huwelijk afgeblazen. “Het is wel jammer. Maar het is uitstel, geen afstel”, vertelt de zanger aan het tijdschrift Grazia.

Een nieuwe trouwdatum is nog niet geprikt, maar de zanger is ervan overtuigd dat de dag nog gaat komen. “Ze heeft de ring al om haar vinger, dus de eerste stap is gezet. Die bijzondere dag komt er wel. Maar we willen de bruiloft niet zomaar ergens tussen plakken. Ik heb de laatste tijd al zoveel waanzinnige dingen meegemaakt, dat het een beetje overkill zou zijn om alles tegelijkertijd te doen,” legt de 30-jarige Alain uit.

De baby, die eind december ter wereld moet komen, staat nu voorop bij de twee. “De kleine is de biggest deal. Ik denk dat de mooiste en enige manier om écht te trouwen is om samen een kindje te krijgen. Want dat is echt iets voor het leven, als het goed is.”

Alain en Reva leerden elkaar 10 jaar geleden via de zus van Alain. “Zij had toen een vriend en ik zat ook in een relatie. Er heeft drie jaar tussen gezeten voordat we bij elkaar kwamen.”

Tijd voor optredens heeft de zanger op het moment even niet. “Ik ben vooral heel druk met mijn nieuwe album. Die heeft een hele tijd op zich laten wachten, dus daar ga ik me nu fulltime op focussen. Die heeft een hele tijd op zich laten wachten, dus daar ga ik me nu fulltime op focussen. Ik heb de afgelopen tijd veel gereisd en het is wel lekker om thuis te zijn of in de studio te werken.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten