woensdag 24 maart 2010

Rosalie van Breemen gaat trouwen

Rosalie van Breemen gaat trouwen met man nummer drie. De ex van acteur Alain Delon en brillen miljonair Alain Afflelou is nu gevallen voor een Amerikaanse zakenman. „We hebben elkaar in november ontmoet, en zijn sindsdien altijd samen”, vertelt Rosalie stralend. „Dit is van hogerhand besloten.”


Rosalie, die in Frankrijk woont, is even in Nederland voor haar boek: En ze leefde nog lang en gelukkig. Over ’succesvol scheiden’. Verbitterd na haar twee mislukte liefdesgeschiedenissen is ze zeker niet; met Robert Agostinelli gaat ze de sprong weer wagen.

De elegante superslanke Nederlandse glimlacht: „Ik heb het idee dat het met hem heel anders wordt. Echt. Ik wist niet dat zoiets bestond.” Vol geluk laat Rosalie haar prachtige verlovingsring om de ringvinger van haar linkerhand zien, met een grote azuurblauwe steen. Ze vertelt: „In februari heeft hij me gevraagd. ’Rosalie, ik kan niet zonder jou leven, wil je mijn vrouw worden?’ vroeg hij. Ik heb ’ja’ gezegd. Het was voor mij geen kwestie dat ik niet opnieuw wilde trouwen, ik dacht alleen dat gebeurt niet meer, niet in deze incarnatie. Voor hem was dat precies hetzelfde. We waren allebei happy single.”

1 opmerking: