donderdag 11 maart 2010

Debby Pfaff gaat trouwen met vriend Nicolas

Nicolas Liébart (29) heeft Debby Pfaff (34) na een relatie van 8,5 jaar ten huwelijk gevraagd. Het huwelijk zou 'ergens in 2011' plaatsvinden.
Nicolas zou haar een maand geleden al op het einde van een draaidag voor het VTM-programma De Pfaffs, thuis op de bank, ten huwelijk gevraagd hebben. Dat meldt Het Laatste Nieuws vandaag.
Het aanzoek kwam onverwachts, want Debby en Nicolas hebben een moeilijk jaar achter de rug. 'Debby die stress had. Ik die haar niet begreep. We leefden naast mekaar', zegt Nicolas. 'Maar we hebben het uitgepraat en sindsdien gaat het zo goed tussen ons dat ik dacht: als ik het nu niet vraag, komt het er nooit van.'

Na Kelly, die in 1999 eeuwige trouw beloofde aan Sam Gooris, en Lyndsey, die in 2005 haar hart gaf aan Dave Volders, heeft nu ook de oudste Pfaff-telg trouwplannen. 'Ik weet nog dat ik ja gezegd heb, al de rest is weg: een black-out', aldus Debby. 'Ik ben van het principe dat de man de vraag moet stellen. Alleen kwam die nooit. Na de geboorte van Keano in 2004 heb ik even overwogen om dan maar zélf mijn stoute schoenen aan te trekken. Dat wilde ik dan toch niet. En trouwen, het hoefde ook niet per se voor ons.'
'Dat zegt ze nu', zegt Nicolas. 'Maar telkens wij op een trouwfeest van een van haar vriendinnen waren, kwamen die op mij afgestapt: Debby wil trouwen. Als ik haar dan vroeg of dat klopte, zei ze: ben je zot. Dat welles-nietesspel heeft járen geduurd. Waren we op vakantie, onlangs nog in Mexico, dan fluisterde ze in mijn oren: schat, ge gaat mij hier toch niet ten huwelijk vragen? Zaten we op restaurant: toch niet nu hé, niet hier hé!'
De exacte trouwdatum ligt nog niet vast. 'Ergens in 2011' zal het gebeuren, voor de wet én de kerk. 'Ik heb tijd nodig om alles te plannen', aldus Debby. 'Hoe gaan we het doen? Een groots feest of intiem? In Vlaanderen of in het buitenland? En voor de mensen die weer denken dat hier iets achter zit: wij trouwen niét voor de media, noch voor de verhaallijn van De Pfaffs. Nicolas en ik zijn elkaar vorig jaar op een gegeven moment echt kwijtgespeeld. Maar we hebben elkaar teruggevonden. Wij trouwen omdat we elkaar graag zien. Dat is de enige reden.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten