woensdag 10 februari 2010

Roelvink aast op Ben Cramer als trouwambtenaar

Dries Roelvink hoopt dat Ben Cramer hem wil trouwen. De zanger maakte woensdag bekend dat hij 8 september in het huwelijk treedt met zijn vriendin Honoria. Roelvink is naar eigen zeggen gaan zingen door zijn grote voorbeeld Cramer.


"Mijn aanstaande was twee weken geleden getuige bij het huwelijk van haar vriendin. Ik kon niet mee, want ik moest optreden in Oostenrijk", legt de zanger uit. "Ze was helemaal vol van de bruiloft en begon mij voorzetjes te geven. De volgende dag gingen we uit eten en ben ik op de knieƫn gegaan."

Roelvink vroeg zijn vriendin ten huwelijk in restaurant La Brochette in het Amsterdamse stadsdeel Zuideramstel, waar hij haar ook leerde kennen. "Ze moest eerst lachen, want ze dacht dat het een grap was. Toen begon ze te huilen, maar dat waren tranen van geluk. Ze zei ja", vertelt Roelvink over het aanzoek. In datzelfde restaurant wil de zanger het trouwfeest geven.

Voor de ceremonie heeft Dries twee hotels op het oog in de hoofdstad. "En ik wil mijn collega en vriend Ben Cramer vragen of hij voor een keer ambtenaar wil zijn", doet Roelvink tegenover Novum Nieuws uit de doeken. "Door hem ben ik gaan zingen. En we hebben samen ooit een duet opgenomen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten