vrijdag 23 april 2010

'Naomi Campbell trouwt getrouwde miljardair'

Naomi Campbell, die volgende maand veertig wordt, zou op het punt staan te trouwen. De Russische miljardair Vladislav Doronin (47), met wie ze bijna twee jaar samen is, heeft hun trouwplannen onthuld aan een Roemeense website.

Een trouwdatum heeft Vladislav, die 'Donald Trump van Rusland' wordt genoemd, niet verklapt. Wel wie het bruidsmeisje wordt: ontwerpster Dasha Zhukova, de vriendin van Chelsea-eigenaar Roman Abramovich.


,,We wisten snel wie het bruidsmeisje moest worden. We zijn goed bevriend met Dasha, ze is een schitterende vrouw en een zeer getalenteerde ontwerpster", liet Doronin zich ontvallen op life.ru.


Enkele maanden geleden lachte de woordvoerster van Naomi de geruchten over een nakend huwelijk nog weg. ,,Naomi is niet verloofd en heeft ook geen trouwplannen", klonk het in januari nog.


Hij is nog getrouwd
Een en ander kan te maken hebben met dat ene hinderpaaltje: Vladislav is nog getrouwd, al 21 jaar, en zijn vrouw Ekaterina (44) is niet op haar mondje gevallen. Ze hebben samen een dochter van veertien. Vorig jaar in maart gaf Ekaterina een interview aan News of the World waarin ze een beeld schetst van haar man, die toen in Moskou samenwoonde met Naomi.


,,Mijn man geniet van de roem en de glorie en het omgaan met alle grote sterren. Het is bovendien goed voor zijn zaken, en dat is wat telt voor hem. Hij heeft een aantal nieuwe bouwprojecten in het financiële hart van Moskou op stapel staan en de vrienden van Naomi zijn daarbij goede contacten".


,,Mijn man is een gereserveerde Rus die zakenpublicaties leest en houdt van traditionele Russische diners, met één of twee glaasjes champagne per week. Familieleden en vrienden van over de hele wereld bellen me om te vragen wat er in godsnaam aan de hand is met hem. Naomi toont een volslagen gebrek aan respect voor ons gezin. Vroeger meed Vladimir elke publiciteit. Jezelf te grabbel gooien, dat is in onze middens onaanvaardbaar. Al sinds mijn zestiende ben ik bij Vladimir, dat gooi je niet zomaar overboord. Zijn familie veroordeelt zijn affaire zeer formeel, zij zijn sterker dan ik."


'Naomi is amusement na het werk'
,,Wellicht wil mijn man zich wat amuseren na al het harde werk, misschien is het zelfs goed voor de zaken. Maar genoeg is genoeg. Hij is mijn man. Hij is rijk en vrijgevig, maar niet stom. Ik ben een vrouw van stand en ik zal me niet laten vernederen. Hoe zou die Naomi met mijn man kunnen trouwen, hij is nog getrouwd met mij."


Supermodel Naomi Campbell was nooit eerder getrouwd. Ze was midden jaren negentig verloofd met U2-bassist Adam Clayton, maar dat feest ging niet door. Ze had relaties met onder meer Flavio Briatore, Mike Tyson, Robert De Niro, P. Diddy, Joaquin Cortes, Kid Rock en Usher

Geen opmerkingen:

Een reactie posten