maandag 22 februari 2010

Trouwplannen aan kraambed Wendy van Dijk?

Sem van Dijk, de 7-jarige zoon van de net opnieuw bevallen Wendy van Dijk, had tijdens het kraambezoek van zijn vader Xander en diens eveneens net bevallen nieuwe vriendin Sophie, de leukste opmerking.

„Als ze groot zijn kunnen papa’s nieuwe baby Dex en mama en Erlands babydochtertje Lizzy misschien trouwen. Dan zijn we helemaal een grote familie.”

De trouwplannen aan het kraambed leverden veel gelach op. Xander: „Het was een beetje moeilijk uit te leggen dat dat een beetje gecompliceerd zou zijn. Dus we hebben het maar zo gelaten. Ik heb wel een heel gerust gevoel dat de situatie nu zo rooskleurig is. Wendy is gelukkig met nieuwe partner Erland en heeft een kindje van hem. Ik ga trouwen met Sophie en wij hebben ons babyzoontje. Eind goed, al goed. Sem voelt dat ook. Voor hem is het heel geweldig. Kinderen op school krijgen er of een zusje of een broertje bij. Hij heeft bijna tegelijk Dex en Lizzy gehad. En dan zijn er natuurlijk nog de twee dochters uit het eerdere huwelijk van Erland.”

Wendy van Dijk beviel vrijdagavond rond een uur of acht ’s avonds in het ziekenhuis van de kleine Lizzy (3500 gram). Maar dat ging zo voorspoedig dat Wendy, Erland en het kleine meisje al de volgende ochtend naar huis mochten. ’s Middags was er al het eerste kraambezoek en hing Erland de naam Lizzy in roze en witte ballonnen buiten hun huis in Nigtevecht. Xander: „Sem belde zelf op: we moesten meteen komen kijken. Lizzy was zo lief en schattig. Wendy en Erland hadden meteen al een huis vol mensen. De moeder van Wendy reddert en regelt alles. Zij heeft ook op Sem gepast toen Wendy en Erland in het ziekenhuis waren.”

Met Xanders aanstaande Sophie en hun zoontje Dex gaat het, nadat ze alle twee een paar dagen met bacteriĆ«le infecties in het ziekenhuis waren opgenomen, een stuk beter. „We zijn dit weekend ook helemaal vrij geweest. Op kraambezoek bij Wendy was Dex zijn eerste grote reis. Hij moest er helemaal van huilen. Sem had het druk. Hij is een verantwoordelijk mannetje en holde van Lizzy naar Dex. Sophie en ik hebben het nu zo geregeld dat ik ’s nachts veel aan de baby doe, dan kijk ik schaatsen terwijl ik hem de fles geef. Sophie is overdag aan de beurt.”

Wendy en Erland zijn „heel gelukkig” met hun nieuwe spruit en beklemtonen dat de bevallig uitstekend is verlopen. De kersverse vader: „We gaan de komende dagen niets doen en alleen maar genieten van ons gezin.”

Wendy vertelde eerder verrast te zijn geweest met de zwangerschap van Lizzy. „We waren op vakantie. Ik had net een miskraam gehad, maar ik bleef me maar zwanger voelen. Misselijk en niet lekker. Dan is zo’n nieuwe zwangerschap echt een cadeautje.”

Lizzy, die enorm op Erland lijkt, is iets vroeger geboren dan verwacht. Wendy (39) was eind februari uitgerekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten