maandag 30 november 2009

Acteur Tom Arnold gaat voor de vierde keer trouwen

Acteur Tom Arnold is voor de vierde keer in het huwelijksbootje gestapt. Arnold trouwde met Ashley Groussman in Maui op Hawaï.

Het paar ontmoette elkaar vorig jaar in april. "Ik wist vanaf het eerste moment dat als Ashley verliefd op me zou worden ik me nooit meer ergens zorgen over hoefde te maken", schreef de 50-jarige Arnold op de Amerikaanse website Weddingchannel. Ook zijn geliefde is blind van verliefdheid. "Ik ben de meest gelukkige vrouw van de wereld."

Arnolds vorige huwelijk met zijn dertien jaar jongere echtgenote Shelby Roos liep na vier jaar op de klippen. De acteur was eerder getrouwd met de bekende Amerikaanse actrice Roseanne Barr. Samen speelden zij jarenlang in de populaire, naar haar vernoemde, sitcom. De twee tv-sterren scheidden in 1994 na vier jaar huwelijk. Een jaar later trouwde hij met de bekende visagist en kapster Julie Lynne Champnella. Dat huwelijk strandde ook na vier jaar.

Tom Arnold is niet alleen bekend van Roseanne. De acteur speelde in films als 'True lies', met Arnold Schwarzenegger, en 'Nine months' met Hugh Grant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten