maandag 26 oktober 2009

Sylvie wil tweede kindje en tweede huwelijk

Sylvie van der Vaart is niet het type dat bij de pakken neer gaat zitten. En nu ze eerder mag stoppen met de chemo heeft de presentatrice twee dingen op haar to-do-list die ze zeker binnenkort wil realiseren: een tweede kindje én voor de tweede keer trouwen met haar man Rafael.

Eerder werd bekend dat Sylvie half november haar laatste chemokuur krijgt toegediend. Aanvankelijk zou de kuur tot december duren. Maar ze denkt niet meer aan de borstkanker, laat ze aan de Duitse krant Bild weten: "Ik hou door alles alleen nóg maar meer van mijn zoontje Damián en wil hem dolgraag een broertje of zusje schenken. En uiteraard gun ik het mezelf het geluk nog eens moeder te worden."

Dat ze nogmaals wil trouwen met Rafael is, omdat hij haar 'moter en hart' is. De voetballer is nog niet voor de tweede keer op zijn knieën gegaan, maar Sylvie is niet bang dat dat nooit gebeurd. "Ik denk dat hij deze hint wel begrijpt."

Met een nieuw kindje, een nieuw ingeblazen huwelijk hoort natuurlijk ook een nieuwe look. "Mijn haar gaat straks weer groeien en dan neem ik afscheid van mijn pruik. Vanaf dat moment ga ik met een kort koppie door het leven."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten